Motoshow’l esitletakse uut täiselektrilist Honda e’d

Tagasi Lisatud:

VOOLUJOONELINE, STIILNE JA MOODNE
Disainisime tulevikuauto, heites pilgu minevikku. Honda e, mis meenutab kõige esimest Honda Civicut, on retrovälimusega ning sel on lihtsad tasased pinnad.
Kui ideed saavad kokku
Honda e loomisel mõtlesime kõige peale: kas meil võiks olla teistsugused esi- ja tagatuled? Kuhu paigutame suunatuled? Kuidas saame parandada aerodünaamikat? Honda e on vastus kõigile neile küsimustele. See pakub sõidurõõmu, on turvaline ja pilkupüüdev, on tänapäevaste väärtuste kehastus ja näide sellest, kuidas me sõidame praegu ja tulevikku.

FUTURISTLIK TEHNOLOOGIA
Honda e´l on palju uudseid funktsioone, näiteks meie Honda parkimisabisüsteem Parking Pilot ja külgkaameratega peeglisüsteem, mis abistavad linnasõidul.
Integreerimine on täiusliku disaini võti.
Nii esituled, radar kui ka mitme vaatega kaamera on koondatud ühte paneeli. Samamoodi oleme tagaosas ühendanud need elemendid – kõik näib ühtse tervikuna. 17-tollistel valuvelgedel on spetsiaalse kujuga katted, mis hoiavad need vabad piduritolmust.

PUHAS VÕIMSUS
Honda e võib küll väljast suurepärane välja näha, kuid tõeliselt muljetavaldav on hoopis pakutav pöördemoment. Käiguvahetused puuduvad, lihtsalt vajuta ühtainsat pedaali ning tunned meelierutavat ja kohest reaktsiooni. Võimsus üle 150 hj pöördemoment üle 300 Nm.
VALI OMA SÕIDUSTIIL
Honda e`l on kaks sõidurežiimi. Vaikseks täiuslikuks linnasõiduks mõeldud „Normal“ ja suuremat tundlikkust võimaldav „Sport“, mis kohandab ka vedrustust parema juhitavuse tagamiseks kiirel kurvide läbimisel.

LAADIMINE
Töökindlus on võti. Meie 35,5 kWh mahtuvusega liitiumioonaku puhul saab kasutada nii Type 2 vahelduvvoolu pistikupesa kui ka CCS2 alalisvoolu kiirlaadijat.
Honda laadimispesa on hõlpsasti ligipääsetav, see on ehitatud kapoti sisse. Laadimisolek kuvatakse juhile selgelt LED indikaatori abil.
TUNNETA SÕITU
Võimas elektrimootor käitab tagarattaid, et tagada järsemal kiirendusel parem roolitunnetus.
ÕIGE TASAKAAL
Honda e pakub nauditavat ja sportlikku sõiduelamust tänu madalale raskuskeskmele ja 50 : 50 kaalujaotusele.

AVAR SÕIT
Linnakeskkond on on mürarikas ja ärev – Honda e on täielik vastand sellele. Astu Honda e ruumikasse sõitjateruumi ja oled kohe eraldatud sellest saginast. Seal on vaikne ja rahulik keskkond tänu valgus- ja õhuküllasele kujundusele.
Ruumi liikuda
Kuna keskkonsool puudub, tundub salong veelgi avaram. Lase end kaasa haarata mugavatel istmetel ja laial täisekraan-näidikupaneelil, mis muudavad iga reisi sujuvak teekonnaks läbi ruumi.
Sõitjate mugavus
Honda e`l on avar sõitjateruum ja melanžist kattega istmed , mis sobivad igaühele. Tagaistmel reisijatel on suurepärane jalaruum ning tegemist on ühe ruumikama autoga väikeautode kategoorias.

TUNNE END LINNAS TURVALISELT
Honda e on varustatud Honda Sensing juhiabisüsteemiga, millel on mõned lisafunktsioonid.
Eesõitva auto lahkumise märguande süsteem
Hoiatab, kui eesliikuv auto on edasi liikunud. Honda e annab Sulle teada, kui eesolev tee on puhas.
Kokkupõrget leevendav gaasikontroll
Teiste liiklejate taga sõites järsku kiirendust vältiv Honda e teab, kui eesliikuv auto on ootamatult seisma jäänud. Näiteks ristmikul, kus eesliikuva auto juht võib ümber mõelda ja pidurit vajutada.
Aeglasel kiirusel pidurdusfunktsioon
Kui lähedal on takistus, mida juht ei pruukinud märgata, rakendab Honda e aeglasel kiirusel avariipidurdust.

 

Põhivarustus:

  • Sõiduki ja/või jalakäijaga kokkupõrget leevendav pidurdussüsteem (CMBS)
  • Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus
  • Pimeda ala informatsioon ristuva liikluse hoiatusega
  • Sõiduraja hoidmise abisüsteem (LKAS)
  • Intelligentne distantsi jälgiv püsikiiruse hoidja (i-ACC)
  • Aeglasel kiirusel pidurduse funktsioon
  • Aeglasel kiirusel eessõitja kiirust järgiv süsteem
  • Teelt väljakaldumise hoiatus
  • Liiklusmärkide tuvastus
  • Võtmeta lukustus- ja käivitussüsteem
  • Honda parkimisabi
  • Parkimisandurid
  • Tagurdamiskaamera
  • Kõlarid Premium Audio 376 W

 

Tehnilised andmed:

  • Veoakude mahtuvus (kWh) 35,5
  • Elektrimootori max.võimsus (kW/hj)113 / 154
  • Elektrimootori max. väändemoment (Nm)315
  • Kiirendus 0-100km/h (sek) 8,3
  • Vedavad rattatagarattavedu
  • Pöördering kere nurgast (m)9,2
  • Kliirens (juhiga) (mm)145,2