Honda uudised Motoshow’l

Tagasi Lisatud:

Honda e

VOOLUJOONELINE, STIILNE JA MOODNE
Disainisime tulevikuauto, heites pilgu minevikku. Honda e, mis meenutab kõige esimest Honda Civicut, on retrovälimusega ning sel on lihtsad tasased pinnad.
Kui ideed saavad kokku
Honda e loomisel mõtlesime kõige peale: kas meil võiks olla teistsugused esi- ja tagatuled? Kuhu paigutame suunatuled? Kuidas saame parandada aerodünaamikat? Honda e on vastus kõigile neile küsimustele. See pakub sõidurõõmu, on turvaline ja pilkupüüdev, on tänapäevaste väärtuste kehastus ja näide sellest, kuidas me sõidame praegu ja tulevikku.

FUTURISTLIK TEHNOLOOGIA
Honda e´l on palju uudseid funktsioone, näiteks meie Honda parkimisabisüsteem Parking Pilot ja külgkaameratega peeglisüsteem, mis abistavad linnasõidul.
Integreerimine on täiusliku disaini võti.
Nii esituled, radar kui ka mitme vaatega kaamera on koondatud ühte paneeli. Samamoodi oleme tagaosas ühendanud need elemendid – kõik näib ühtse tervikuna. 17-tollistel valuvelgedel on spetsiaalse kujuga katted, mis hoiavad need vabad piduritolmust.

PUHAS VÕIMSUS
Honda e võib küll väljast suurepärane välja näha, kuid tõeliselt muljetavaldav on hoopis pakutav pöördemoment. Käiguvahetused puuduvad, lihtsalt vajuta ühtainsat pedaali ning tunned meelierutavat ja kohest reaktsiooni. Võimsus üle 150 hj pöördemoment üle 300 Nm.
VALI OMA SÕIDUSTIIL
Honda e`l on kaks sõidurežiimi. Vaikseks täiuslikuks linnasõiduks mõeldud „Normal“ ja suuremat tundlikkust võimaldav „Sport“, mis kohandab ka vedrustust parema juhitavuse tagamiseks kiirel kurvide läbimise.

Crosstar Hybrid

HÜBRIID, MIS SOBIB SINU ELUSTIILIGA
Uuel Jazzil on nüüd täiustatud e:HEV hübriidmootor ning dünaamiline ja moodne väljanägemine. See on seest ruumikas ja väljast kompaktne, tõeliselt terviklik ja nutikas auto. Vali aktiivseks elustiiliks loodud uus Jazz Crosstar, millel on linnamaasturist mõjutatud disain ja uute kerevärvide valik, sh kahevärvilised variandid.
ILU ÜKSIKASJADES
Dünaamilise ja aktiivse eluviisi jaoks loodud sõidukil on tugev ja jõuline disain, mille juurde kuuluvad iseloomulik iluvõre, voolujoonelised integreeritud katusekaared ja tõstetud sõidukõrgus, et lihtsustada juurdepääsu ja anda parem vaade teele.

AVAR SALONG
Avaras salongis on veelgi rohkem jalaruumi ning tänu väsimusvastaste omadustega ja nimmetugedega esiistmetele pakub Honda Jazz limusiinidele omast mugavust.
Uus Jazz Crosstar annab sulle panoraamvaate, tänu millele saad tõelise laiekraanikogemuse. See parandatud nähtavus loob enesekindlust suurendava sõiduasendi ja on ka tõeliselt kasulik ohutuse tagamisel.

MAGIC SEATS
Meie tunnustatud ja ainulaadsed Magic Seats istmed on väga mitmekülgsed ning võimaldavad Sul valida erinevate istmeseadistuste vahel, et mahutada rohkem pagasit. Jazz Crosstaril on veekindel polster, mis tähendab, et sellele ei jää jälgi Sinu aktiivsest elustiilist.
SUUR PAKIRUUM
Suurte asjade vedamine pole Jazzi jaoks probleem, sest tagumised Magic Seats istmed saab täielikult alla lasta. See nutikas lahendus suurendab mitmekülgsust ning võimaldab mahutada eri kuju ja suurusega esemeid.

CR-V Hybrid

Uhiuus Honda CR-V Hybrid.

i-MMD elektrimootoriga ja generaatoriga süsteemi kasutades oleme valmistanud oma esimese seeriatootmises oleva Euroopas müüdava hübriid-linnamaasturi, mida esindab uhiuus Honda CR-V. See uus esmaklassilise kvaliteedi, mitmekülgsuse ja oma klassi parima ruumikuse poolest tuntud CR-V, mis on ehitatud Atkinsoni tsükliga 2,0-liitrise bensiinimootori ja meie ainulaadse hübriidajami ümber, viib teid palju vähema eest palju lähemale järgmise horisondini … ja kaugemalegi.

See mõtleb ise.

Süsteem i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) otsustab automaatselt, kuidas kasutada bensiini ja elektrienergiat kõige tõhusamalt, mis tähendab, et juht ei pea kolme saadaoleva sõidurežiimi (elektri-, hübriid- ja bensiinirežiimi) vahel ise valima.

Enamikus linnasõidu olukordades liigub sõiduk hübriid- ja elektrirežiimis, et tagada optimaalne tõhusus.

Kuidas töötab hübriidauto elektrirežiimis?
Elektrirežiimis kasutab veomootor ainult akude jõudu, mis tagab ülivaikse nullheitmega sõidu.

Kuidas hübriidrežiim töötab?
Hübriidrežiimis käitatakse bensiinimootori abil generaatorit, mis edastab sõiduks vajaliku energia veomootorile, ülejääv energia aga kasutatakse ära akude laadimiseks.

Kuidas töötab hübriidauto bensiinimootori režiimis?
Bensiinimootori režiimis käitatakse veorattaid bensiinimootori kaudu, vajaduse korral pakub elektrimootor hetkelist lisavõimsust möödasõitudeks.

Honda leiad messilt A-paviljonist.